zaterdag 6 januari 2018

Een lekkere warme deken







Haken… ongeveer een paar jaar geleden ben ik hiermee besmet geraakt, en wat is het leuk om te doen! Ondertussen ben ik heel wat knuffels rijker en heb ondertussen een lekkere warme deken gehaakt. Ik heb de kleuren beige, blauw en creme gebruikt, en de wol is Julia van de zeeman en de creme kleurige wol is Phildar looping. Ik had me van te voren verdiept in diverse haaksteken en de granny stripe heb ik gebruikt voor deze deken. Ik vind deze steek ontzettend leuk om te haken. Het was wel een heel werk om dit kleed te haken, maar steeds opnieuw pakte ik dan even de deken en ging weer verder… het voordeel was dat je zelf steeds onder de deken kon kruipen tijdens het haken haha. En ineens was de deken toen klaar! Ik heb nog ergens een foto van het eindresultaat, die komt er natuurlijk nog bij te staan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten