woensdag 3 januari 2018

Schaap Suusje





Poeh.. dit was wel een pittig projectje voor me… Ik haakte toen nog niet zo lang maar ik wilde perse schaap Suusje haken, ik vond het zo’n leuke knuffel!  Zo gezegd, zo gedaan… Maar wat viel het me tegen om met de fluffy wol te haken.. eerst haakte ik het schaapje in de achterste lussen met phildar coton 3, en daarna haakte ik de fluffy wol eroverheen in de voorste lussen. Maar regelmatig zat het vast, of kon ik de steken niet vinden. Het was eigenlijk een kwestie van “blind haken” dus op gevoel de steken vinden. Daarna vond ik de armpjes veel te lang.. dus een stukje van de armpjes losgehaald, en daarna weer in elkaar zetten. Wat wel een beetje jammer is dat er bij Stip & Haak gezegd werd dat de knuffel zo’n 35 cm zou worden, maar dat is ie bij lange na niet… terwijl ik een grotere haaknaald gebruikt heb en je dus zou denken dat de knuffel groter zou worden. Maar toch was ik heel blij met het resultaat! Schaap Suusje is goed geslaagd, en je inzet word dan wel dubbel en dwars beloont!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten